Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Contact

      Contactformulier
      Indien u vragen hebt over onze producten en/of de website, dan kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij vragen u het formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Het invullen van uw telefoonnummer is niet verplicht, maar we raden u aan uw nummer te vermelden. Sommige vragen laten zich makkelijker in een telefoongesprek beantwoorden. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

      E-mail 
      [email protected]
      Wij streven ernaar om uw e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. 

      Telefoon
      Wij zijn dagelijks (09:00 - 18:00) te bereiken via 085-3037251

      Adres
      Herman Heijermanslaan 4
      2741 ZJ  WADDINXVEEN 

      LET OP: U kunt ons uitsluitend op afspraak bezoeken. Wij hebben geen showroom en/of winkel waar ons assortiment zichtbaar is.

      Overige gegevens
      Naam ondernemer: BYNZ
      handelend onder de naam TiF (The iFactory)
      KvK-nummer: 60150661
      Btw-identificatienummer: NL853785296B01

      Neem contact op

      * Verplichte velden

      Veelgestelde vragen

      Algemeen

      1.1 Is het veilig en betrouwbaar om bij theifactory.nl te bestellen?

      Ja, theifactory.nl is jaren lang een expert op het gebied van in- en verkoop van gebruikte Apple producten. Bovendien hebben wij een uitstekende beoordeling op de onafhankelijke reviewsite. 

      1.2 Kan ik ook nieuwe Macs bestellen?

      Voor nieuwe Macs kunt u telefonisch of via het contactformulier een offerte aanvragen. 

      1.3 Is het mogelijk om langs te komen en een product te bekijken?

      Alleen op afspraak is het mogelijk om langskomen. Wij adviseren je wel om het product vrijblijvend via onze website te bestellen alvorens je een afspraak maakt. Zo voorkom je dat het product in de tussentijd verkocht wordt. 

       

       

      Garantie

      2.1 Krijg ik garantie op mijn aankoop?

      theifactory.nl staat voor een uitstekende service. Dit betekent dat op onze Apple producten standaard 2 jaar garantie zit, tenzij anders aangegeven.

      2.2 Kan ik mijn bestelling annuleren en retourneren?

      Wettelijk gezien heb je een herroepingsrecht van 14 dagen. Bij theifactorty.nl geven wij je 30 dagen bedenktijd. Binnen 15 dagen heb je de mogelijkheid om het product aan te melden, waarna je daarna nog 15 dagen de tijd hebt het product te retourneren of om te ruilen voor een ander product. 

       

      2.3 Zit er garantie op de batterij?

      Op de batterij geven wij altijd 12 maanden garantie.

      Bestellen

      3.1 Hulp bij aankoop

      Heb je vragen over een bepaald product? mail of stel je vraag via de chat en een van onze klantenservice medewerkers komen zo snel mogelijk je helpen.

      3.2 Bestellen, wijzigen en annuleren

      Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

      Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of naar ons retourneren.

      Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging? Geef het door aan onze klantenservice via de contactformulier. We kijken of het nog mogelijk is om deze aan te passen.

      Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen.

      Tijdens onze openingstijden ben je het snelst geholpen via e-mail.   

      Betalen

      4.1 Betaalmogelijkheden

      Zodra je betaling is ontvangen zal je bestelling verwerkt worden. Hieronder vind je een overzicht met de betaalmogelijkheden die wij accepteren: Wij hebben altijd een betaalmethode die bij je past.

      iDeal

      Wil je liever internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

      Achteraf betalen via Klarna & Billink 

      Klarna en Billink voeren voert voor theifactory.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna en Billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Afhankelijk voor welke partij je kiest. Betalen via Klarna is volledig gratis.

      Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert Klarna een gegevenscontrole uit. De partijen hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in hun privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

      Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna of Billink opnemen. Voor meer informatie verwijzen we je naar het consumentendeel van de Klarna en Billink website.

      Bancontact

      Betalen vanuit België? Geen probleem. Bij theifactory.nl kun je gratis betalen met Bancontact. Als je in het bezit bent van een Belgische betaalkaart kun je direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat je account hoeft aan te maken, wel zo fijn als je een snelle betaling wilt doen. De betaalmogelijkheid Bancontact is geschikt voor alle grote Belgische banken en wordt verwerkt via onze partner Sisow.

       

      4.2 Factuur

      Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

      Heb je geen factuur ontvangen dan kun je ons een e-mail sturen: [email protected]

      4.3 Terugbetalingen

      Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

      Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

      Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit om de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Heb je iCloud op je telefoon geactiveerd? Dan moeten wij deze eerst van het toestel verwijderen alvorens wij de terugbetaling kunnen doen.

      Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.

      Retourneren en ruilen

      5.1 Retour aanmelden

      Wil je jouw aankoop herroepen of ruilen? Binnen 14 dagen na ontvangst laat je dit aan ons weten via e-mail of het contactformulier. 

      5.2 Bedenkttijd

      Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.  Binnen 15 dagen heb je de mogelijkheid om het product aan te melden en nogmaals 15 dagen om het te retourneren of om te ruilen voor een ander product. De herroepingstermijn verstrijkt indien je niet binnen 15 dagen na ontvangst het product aanmeldt. De herroepingstermijn verstrijkt ook indien wij het product niet binnen de gestelde termijn van 30 dagen in ons bezit hebben .

      Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.

      Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat het aanmeld termijn van 15 dagen zijn verstreken.

      5.3 Gevolgen van herroeping herroepingstermijn

      De retourkosten m.b.t. verzending zijn voor de koper. Deze verzendkosten worden alleen vergoed indien het gaat om een defect product binnen de gestelde herroepingstermijn.

      Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. 

      Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

      De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

      Ons retouradres
      theifactory.nl
      Herman Heijermanslaan 4
      2741 ZJ WADDINXVEEN

      Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.”

      5.4 Uitzondering

      Er zijn helaas uitzonderingen op de regel. Hopelijk heb je daar begrip voor. Het betreft producten als;

      Producten zoals in-ear headsets waarvan de verzegeling is verbroken i.v.m. hygiëne.
      Je bent aansprakelijk voor waardevermindering van de producten als gevolg van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.

      Neem daarom even contact met ons op als je twijfelt of je product wel of niet terug mag.

      5.5 Product verpakken voor retour

      Het risico voor het insturen van een pakket ligt bij de verzender. Wij adviseren altijd om een retour verzekerd én aangetekend te versturen. Zorg tevens voor een goed beschermde, normale en degelijke verpakking waarin de inhoud van het pakket niet opvalt. Wij zijn niet aansprakelijk indien een pakketje kwijt of beschadigd is.

      Je kunt de producten via elke andere vervoerder retourneren.

      theifactory.nl
      Afd. Retouren
      Herman Heijermanslaan 4 
      2741 ZJ  WADDINXVEEN
      Nederland

      Bezorgen

      6.1 Bezorgen

      Nederland

      Voor bestellingen naar Nederland geldt gratis verzending vanaf € 99,-. Is je bestelling lager dan € 99,- dan betaal je een klein bedrag aan verzendkosten van € 4,-.

      België

      Voor bestellingen naar België betaal je altijd een klein bedrag aan verzendkosten van € 4. Ongeacht of je bestelling meer dan € 99,- bedraagt.

       

      6.2 Levertijd

      Indien je een bestelling plaatst op een werkdag, dan ontvang je deze al de volgende dag in huis, we doen hiervoor echt ons best! Is een product niet voorradig dan duurt het in meeste gevallen tussen 5-8 werkdagen.

      6.3 Track en Trace

      Je ontvangt van ons altijd een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw pakketje volgen via de DPD, PostNL of DHL website vanaf het moment dat het ons magazijn heeft verlaten. In 90% van alle gevallen kun je je bestelling vaak binnen 24 uur ontvangen.

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »