Verzenden & retourneren

Levertijd

Bij theifactory.nl hebben we vrijwel alle producten op voorraad, waardoor we snel kunnen leveren. We streven er naar  om bestellingen die voor 15.00 uur zijn afgeronde dezelfde werkdag te verzenden. We beloven je dat we onze producten altijd binnen 2 werkdagen verzenden.  Zo gauw je bestelling is verzonden, krijg je van ons een e-mail met, indien van toepassing, de track en trace code. Normaal gesproken wordt de bestelling een dag later bij je bezorgd.

Mocht een product tijdelijk niet op voorraad zijn, dan zullen we je hier direct van op de hoogte stellen. Je kunt dan kiezen om de bestelling te annuleren, te wachten tot het product weer leverbaar is of te kiezen voor een alternatief.

Het is ook mogelijk je bestelling bij ons op te komen halen bij onze vestiging in Waddinxveen. Je kunt dit tijdens de bestelprocedure aangeven. Wanneer het product gereed staat nemen wij contact met je op om een afspraak te maken.

We vragen je om na ontvangst van je bestelling het artikel zo snel mogelijk te controleren op beschadigingen en missende onderdelen. Mocht het artikel niet compleet zijn of beschadigingen vertonen, neem dan zo snel mogelijk contact op met info@theifactory.nl.

Verzendkosten

Bij bestellingen vanaf € 99,- betaal je geen verzendkosten. Onder dit bedrag brengen we verzendkosten in rekening. Alle verzendingen met een waarde boven € 250,- worden verzekerd verzonden. Wij versturen alle producten via PostNL. Voor grote pakketten zetten wij onze eigen bezorgdienst in.

Bedenktijd

Bij theifactory.nl ontvangt je op alle refubished Macs 30 dagen “ Niet goed, geld terug” ” garantie.

Mocht je na bestelling besluiten het product toch niet te willen houden, dan kunt u het binnen 15 dagen aanmelden om het te retourneren. Vervolgens krijg je nog 15 dagen de tijd om het product terug te sturen. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag en de originele verzendkosten teruggestort. De voorwaarde is wel dat het product in dezelfde staat terug wordt gebracht als dat het aan je is geleverd. Producten die beschadigd of incompleet zijn, komen niet voor retournering in aanmerking. Hieronder kun je lezen hoe je een artikel retourneert.

Retourneren

Wil je je artikel retourneren? Volg dan de volgende stappen.

  1. Neem contact op. Wil je een artikel retour sturen, neem dan eerst even contact met ons op via info@theifactory.nl of  stuur een berichtje via het ticket systeem in je account. Vermeld je ordernummer in het onderwerp van de e-mail. Geef in de e-mail aan welk artikel uit je bestelling je wilt retourneren en of het artikel wilt omruilen of je geld terug wilt krijgen.
  2. Retourneer de producten. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht vragen we je om het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking terug te sturen. Mocht dit niet mogelijk zijn, zorg dan voor een degelijke verpakking om beschadigingen te voorkomen. Voeg ook een kopie van de factuur toe. Lever de retourzending af bij het servicepunt en bewaar het verzendbewijs. Het is ook mogelijk het artikel bij onze vestiging af te leveren. Hiervoor vragen we je echter wel vooraf een afspraak te maken.
  3. Ontvang je geld terug. Na ontvangst van je retourzending wordt het artikel door ons gecontroleerd en ontvang je binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag en, indien van toepassing, de verzendkosten terug.

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »