Garantie

Ondanks onze zorgvuldige controle en strenge kwaliteitseisen, kan het gebeuren dat het product niet naar behoren werkt. Mocht dat zo zijn, dan staan wij natuurlijk direct voor je klaar om te helpen! Elk product in onze store wordt geleverd met garantie. Alle Apple computers worden aangeboden met een standaard garantietermijn van 24 maanden, tenzij anders aangegeven. Het is mogelijk om de garantietermijn te downgraden naar 12 maanden. Je ontvangt dan een extra voordeel. Hoe lang je garantie hebt op een product, kun je vinden op de productpagina. Enkele refurbished producten in onze store, zoals de open box artikelen, kunnen nog onder de fabrieksgarantie vallen. Mocht er een probleem ontstaan met een nieuw product, dan kun je ook aanspraak maken op de fabrieksgarantie. Hieronder kun je lezen welke stappen je moet nemen als je een probleem hebt met je product.


1. Neem contact op. Om een probleem met je product te melden stuur je een e-mail naar info@theifactory.nl of stuur een berichtje via het ticketsysteem in je account. Vermeld in je bericht je factuurnummer en omschrijf het probleem. Zo gauw we je bericht hebben ontvangen nemen we contact met je op om het probleem te verhelpen. Wij sturen je vervolgens een e-mail met de verdere afhandel procedure. Natuurlijk kun je je probleem ook telefonisch aan ons melden.

2. Retourneren. Soms is het nodig om een product naar ons te retourneren zodat wij het product kunnen onderzoeken en het probleem kunnen verhelpen. Mocht je je toestel niet kunnen missen, dan kunnen wij voor een vervangend toestel zorgen! Vergeet niet om een back-up van je gegevens te maken voordat je het product retour stuurt.

3. Afhandeling. Theifactory.nl neemt de afhandeling van de garantie op zich. Producten die onder de garantieregeling vallen worden door ons hersteld. Mocht dit niet mogelijk zijn dan zorgen wij voor een vervangende product. Dit kan hetzelfde product zijn of een gelijkwaardig product.

Uitgesloten van garantie: 

De meeste problemen vallen onder ons garantieregeling, maar er zijn ook een aantal zaken die hier niet onder vallen. Dit zijn verloren data, problemen met de software, accu’s, adapters en problemen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik, valschade, waterschade etc.

Meer informatie  hierover vind je in onze algemene voorwaarden!

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »